Saturday, January 8, 2011

demi...................

lalu aku pun tetunduk malu.....
melihat hujung jari yang menguis pasir
suaraku tersekat dan jeritanku hilang dalam diri
tersedar dan aku pun mendepangkan tanganku diruang angkasa
aku berkata"demi mata yang melihat aku.demi nafas yang kita berkongsi udara,aku diperlihat oleh mata kalian
sebagai seoang yang lemah dan tidak berdaya digurun sahara.namun aku punyai hati yang kental
merentangi terik mentari."

pasir pasir itu aku tulis dengan hujung jariku

ku tulis begini"demi mata yang membaca tulisanku disini.demi mata hati yang mentafsirkan maknanya.aku
juga mampu melihat kalian dari seluruh mata yang ku kumpul sekian lama...dan aku amat memahami kiranya
kau sudah hilangkan diri dari melihat tulisanku..."

3 comments:

  1. jangan bimbang ada setiap hari atau setiap yang baru

    ReplyDelete
  2. Demi masa kita sentiasa rugi

    ReplyDelete
  3. anon 9.34 am dan anon 1.41am
    terima kasih.sesungguhnya rugi lah kita yang siakan masa yang kita ada.dan sokongan anda amat sy hargai..

    ReplyDelete