Friday, January 7, 2011

akukah itu

 senja itu memberitau hari kesiangan cepat saja berlalu.menghimpun cerita kau dan aku.senja itu menyaksikan suka duka melangkah kedewasa malam.senja itu adalah heretan kehidupan sebentar tadi,,
 kau dan aku bertemu dalam suratan kehidupan.kau dan aku mengharuskan kehidupan yang berlumba mencari kehidupan yang pasti.kau dan aku adalah pengukur atur cara dalam pemikiran generasi kita.kau dan aku selalu sahaja tewas dalam kehendak naluri yang berbeza.namun kita teruskan juga.....

kita senantiasa menanti ,menunggu sesuatu.entah apa.bermain dalam jiwa kita disaat kita sudah menikmati segala keharusan .........

suatu hari kau akan melihat aku terdampar dalam kelesuan.pasrah dan terarah.kita tak selamanya bangun dan melihat dalam jaga.sehingga kita tak perlu tahu bila saatnya kita tidur untuk selamanya.untuk kamu.aku maafkan kamu dan maafkan aku juga.

4 comments: