Sunday, January 2, 2011

rupanya aku masih tak mampu....

  • dalam bulatan tersusun angka angka putaran kehidupan.aku gadaikan masa demi tidak dapat dapat lupakan kamu...aku mengucapkan selamat celaka pada diriku.
  • dalam diam aku berjanji teguh dan belajar dari kesilapan yang lampau namun dalam diam aku berdegil mencari dirimu...aku ucapkan selamat jahanam buat diriku
  • dalam payah aku merangkak sendirian mencari diri namun dengan senang ku humbankan diriku ke longkang yang busuk itu..ku ucapka sekali lagi selamat celaka untuk diriku.
  • dalam tenang aku cuba cari jawaban  kesedihan ku namun hati ku masih bergolora dengan rasa cemburu.aku ingin ucapkan pergi mampus dengan diriku.
____________________________________________________________________________________

6 comments:

  1. salam.
    saya linkan blog anda di blog saya.

    ReplyDelete
  2. salam anon lepas isyak.
    maaf komen anda tak dapat disiarkan.agak peribadi untuk saya.apapun kemampuan itu tidak tertumpu pada material atau kilau permata sahaja.banyak benda lain yang kalau kita selideki sebenarnya makin banyak yangterkurang.saya ucapkan terimakasih kerana komen anda mampu menjadi setitis gamat yang mengurangkan rasa sakit dilukai....

    ReplyDelete
  3. sdr cagar alam.

    buang geram lebih baik dari buang marah yang entah pada siapa nak disemburkan...so apa salahnya kalau diri sendiri yang kena...tak sakitkan sesiapapun ka kan kan..

    ReplyDelete
  4. KALAU ORANG BELAJAR TASAUF, INILAH CARANYA MENDEKATI TUHAN. LUPA AKAN DIRI SENDIRI.

    ReplyDelete
  5. salam cg pian..
    terima kasih komen sdr.hakikatnya melihat diri dengan mata batin lebih celik dari memuji diri dari pandangan sendiri.betul ke apa yang sy tulis ni....selamat singgah di blog saya

    ReplyDelete